Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
    Имаше и клипче което не се качи ама явно ще трябва първо някъде във Vbox и тогава тука !

    Супер Тоше а сега познай кои е следващия които се готви за основен!!!!
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • оффф недей така е ми се свива сърцето като чуя тази дума...
      Иначе от днес вече сме с номер В5778РР най-накрая
      Alfa 145 1.4 t.s

      Comment


      • ето една снимка от днес -красавица,само остана да ремонтирам и праговете и да ги сложа!
        Attached Files
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • Много щръклеста ми се струва нещо!!!!!!!!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • всмисъл?
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • че е бая вирната от към окачване

              Comment


              • тя тука е и под наклон,но наистина си е височка ама на мен така ми харесва и си е супер ,аз няма да ходя на рали а за нашите пътища ми е перфектно,няма да тръпна като със 145-цата тя беше гадно ниска!
                Alfa 145 1.4 t.s

                Comment


                • колеги дайте последователността как да сменя жилото на гаста днес го позагледах само ама нещо ми стана странно как се откача от педала,ще съм благодарен ако някой сподели за кво иде реч и как да подходя че утре мисля да извърша тая процедура!
                  Alfa 145 1.4 t.s

                  Comment


                  • Лесно е,закачането и от двете страни става по един и същ начин. Първо откачаш от клапата,то се разхлабва и лесно се откача после от педала,издърпваш го от към коша. Задължително новото трябва да е същия размер със същите пъпки,а ако не ти е закъсано старото а само заяжда можеш да си го възтановиш като вкараш спирачна течност в обвивката и го раздвижиш хубаво после капваш масалце докато непротече от другата страна. Все пак по добре ново към 20 тина лв е .
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • ии така малко да раздвижа темата-боря се много с праговете + епоксидна смоля изграждане шкурене-ама бавен процес ще има да поиграем още,вчера и направихме един тест прилагам клипче качено във Фейсбук само незнам дали ще може да гледате,като цяло не върви зле но сякаш има едно тъпчене във високите-бензиновата ми помпа странно вие и шуми последно време?днес след почистване на всмукателя и качване викам да запаля ама помпата нещо не се чува и не запали?идей дали си замина вече тотално след вчерашната проба или има ли нещо реле или подобно да проверя ?днес завъртам ама тя не се чува и въобще и няма признаци да пали?

                      опс да сложа и клипчето във вебокс още не са го публикували така чее...
                      http://www.facebook.com/video/video....94968&comments
                      Alfa 145 1.4 t.s

                      Comment


                      • почва да става интересно преди малко се ядосах и свалих бенз.помпа и на стартер ток до нея стига,подадох директно ток на помпата от акумулатора-само дето не ми изми очите? и сега вече почвам явно и аз с приключенията ала 33-три гледам горивния ми филтър с оригиналните скоби-явно е заводски като разкачих помпата откъм резервоара не се оби да тече а има 20л бензин,да кажем лека струя?
                        лесно ли се сваля резервоара така и така съм се метнал мога да свърша нещо полезно?
                        Alfa 145 1.4 t.s

                        Comment


                        • За по-лесно, сваляш задната лява гума и разкачаш гумения маркуч. После отвиваш двата болта на шините и тука следва гадното!
                          Трябва ти втори човек да държи резервоара, до като откачиш кабелите и маркучите. Особено гаден е маркуча, дето е около 3/8 и минава през вътрешния кални и влиза в тръбата от гърловината. Много често е втвърден и се чупи.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Колеги имам спешна нужда от помощ и съвет.и така както споменах ония ден колата си вървеше и така вчера качвам се неще да пали-мислех за бензиновата помпа че шумеше малко странно последно време свалих и дадох ток директно -изми ми очите ток при стартер идва и до кабелите на помпата и така де днес монтирах пак помпата ама....нъц...викам може дюзите да са запушени -щото да ви кажа на 3-4 пъти ама не системно ами.....ми се случваше да подам гас и да забива муцуната загряла вече даже ,но въпреки съмненията за дюзите викам я да видя как са тоците извадих този който отива от бобината към делкото давам го на корпус въртя-няма искра а иначе ток до бобината идва но аз знам че на този кабел които е от бобината към делкото трябва да бие яко ток-дайте съвет откъде взима импулс бобината данеби някой кабел да ми се е скъсал или някой датчик-какво да проверявам?
                            Alfa 145 1.4 t.s

                            Comment


                            • Минуса идва от комутатора. Той пък се командва от чарковете в делкото, ако запалването ти е като моето. Ако влизат някакви кабели и по-точно три в делкото значи е така.
                              Ако не- значи си с импулсен датчик на кожуха на съединителя , което значи, че само съм ти губил времето да четеш простотии!
                              Все пак, провери добре кабелите и бобината!
                              Може някоя обувка да се е окислила или да не дава контакт. Може и бобината да е умряла. Откачи минусовия кабел, даи на контакт и виж дали ще излезе плюс на минусовия край на бобината! В тоя вариянт, комутатора е в компа! Рови и там!
                              Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:20.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • мда към делкото ми има по-точно четири кабела с обувки които влизат в него от единия идва ток -съмняваме да е от компа сега разполагам с два моя и на колегата Крис и с двата една и съща!
                                Alfa 145 1.4 t.s

                                Comment

                                Working...
                                X